Spaanse De Guindos op weg naar directie ECB Spaanse De Guindos op weg naar directie ECB Hogere resultaten<br> voor Wolters Kluwer Hogere resultaten
voor Wolters Kluwer
Inloggen
Registreren
20 februari, 2018
Beleg ook bij Binck en ontvang €200 transactietegoed!
Top 10 Spaarrente. Vergelijk alle banken, spaarrentes en vormen.
VALUTA
Wisselkoers t.o.v. Euro
US Dollar koersen 1,24
CH Franc koersen 1,15
GB Pond koersen 0,89
NO Kroon koersen 9,66
EUR/DKK koersen 7,45
EUR/SEK koersen 9,92
EUR/JPY koersen

132,27




Acapture BV - Belangrijk inzicht voor verkopers: Generatie Z winkelt net zoveel online als in de winkel

Het laatste onderzoek van Acapture bevestigt dat de retail in 2020
persoonlijker, interactiever en meer omnichannel MOET worden

 Amsterdam, Nederland - 4 mei 2017 - Acapture, een internationale, data-gedreven
omnichannel PSP, heeft de bevindingen uit een nieuw whitepaper onthuld;
Toekomstige Trends in Consumentengedrag. Het rapport onderzoekt de voorkeuren
van de jongste en grootste groep digitale consumenten - Generatie Y en Generatie
Z, en het bevestigt dat de retail in 2020 persoonlijker, interactiever en meer
omnichannel MOET worden.

Beide consumentengroepen zijn geboren of opgegroeid met constante toegang tot
internet, en zijn het gewend om online over de grens te winkelen. Uit het
onderzoek is gebleken dat Generatie Z-consumenten persoonlijke interactie net zo
hoog waarderen als digitaal contact. Ze geven er de voorkeur aan om alle
platforms en kanalen met elkaar te combineren, van mobiel en wearables tot
ervaringen in een fysieke winkel. Meer dan de helft kiest voor persoonlijk
contact, ondanks dat ze moeiteloos gebruikmaken van de huidige technologieën. En
meer dan tweederde winkelt het liefst in een fysieke winkel.

"We zien het consumptiegedrag van een hele groep jongeren," legt Gijs op de
Weegh, Chief Operating Officer bij Acapture, uit. "Terwijl Generatie Y liever
volledig online communiceert, gaat onze jongste generatie terug naar
traditionele winkelkanalen, waarbij wordt gekozen voor persoonlijke interacties
en het ontwikkelen van hun interpersoonlijke vaardigheden."

Deze vernieuwde focus op offline ervaringen is van groot belang voor de
toekomstplanning van retailers. Generatie Z vindt kwaliteit en merkethiek
belangrijker dan de prijs, en verwacht persoonlijke interacties. Dit onderzoek
heeft aangetoond dat omnichannel meer is dan alleen een modewoord, waardoor
verkopers er vandaag de dag veel aandacht aan zouden moeten besteden.

Het onderzoek heeft aangetoond dat 40 procent van de consumenten een extra
aankoop doet als ze een fysieke winkel bezoeken om een online bestelling op te
halen. Het ophalen van online bestellingen blijft voor verkopers een van de
meest efficiënte middelen om hun online en offline kanalen met elkaar te
verenigen en hun conversiepercentages te verhogen. Fysieke aanwezigheid biedt de
mogelijkheid om een gedenkwaardige, persoonlijke service te bieden; een
toegevoegde waarde voor de consument en een 360-graden merkervaring.

In het rapport wordt verder uitgelegd dat retailers die persoonlijke en
interactieve ervaringen willen aanbieden, kunnen profiteren van datawetenschap,
kunstmatige intelligentie en machinaal leren. Het correct analyseren van
gegevens kan worden gebruikt om toekomstige trends, waarschijnlijkheden en
koopgedrag te voorspellen, zodat gerichte marketing mogelijk is. Bedrijven maken
gebruik van datawetenschap als middel voor innovatie, productie,
klantgerichtheid en groei.

"Machinaal leren wordt in de retail steeds belangrijker," gaat Gijs op de Weegh
verder. "Kennis krijg je niet alleen door het analyseren van gegevens, maar door
je aan te passen aan nieuwe bronnen, om betrouwbare, herhaalbare beslissingen te
nemen en betere resultaten te produceren.''

Meer inzichten in consumentengedrag en kansen in omnichannel, nieuwe
technologieën, virtuele realiteit en kunstmatige intelligentie zijn te vinden in
Acapture's nieuwste whitepaper, Toekomstige Trends in Consumentengedrag, welke
gratis beschikbaar is.
Over Acapture

Acapture is de dochteronderneming van Payvision, een van 's werelds snelst
groeiende betaalpartners. Acapture is gecertificeerd als betalingsinstelling
door de Nederlandse Centrale Bank en werk samen met Payvision om de omzet van
verkopers te maximaliseren en hun bedrijf wereldwijd te laten groeien via een
complete datagestuurde omnichannel betalingsoplossing die in staat is om een
betaling in elke fase te beheren, van de kassa via het afrekenen naar de
afwikkeling.

Samen met haar moedermaatschappij Payvision, kreeg Acapture bij de MPE Awards in
Berlijn in 2017 de award voor Beste PSP uitgereikt. Het is gespecialiseerd in
het maximaliseren van de omzet van verkopers en marktplaatsen met internationale
ambities. Acapture's systeem is voorzien van SlicePay, waarmee geld uit een
enkele transactie over meerdere partijen kan worden verdeeld. Datawetenschap
wordt gebruikt voor verbeterde autorisatietarieven en met behulp van een RESTful
API kan integratie binnen een dag plaatsvinden. Acapture biedt flexibele en
geconsolideerde rapportages en een gestroomlijnd afstemmingsproces. Kaarten van
over de hele wereld worden geaccepteerd. En Acapture accepteert meer dan 80 van
de meest populaire alternatieve betaalmethoden en meer dan 160
transactievaluta's.

Voor meer informatie over Acapture, kunt u een kijkje nemen op www.acapture.com
en ons volgen op Twitter @Acapture_Global, LinkedIn, Facebook en YouTube. Lees
ook eens onze bedrijfsblog.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Alina Geosanu| Assistent PR & Communicatie; E-mail: alina@payvision.com


This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.

Source: Acapture BV via GlobeNewswire







rss-feed

Reacties weergeven (0)


INDICES     VALUTA
stijgers STIJGERS
Flow Traders 32.48 3.57%
SBM Offshore 13.73 1.63%
ArcelorMitta 28.80 1.20%
Arcadis 18.71 0.97%
dalers DALERS
TomTom 7.91 -4.21%
Altice 7.95 -2.89%
Vopak 38.20 -2.25%
Wessanen 15.50 -1.90%
Streaming koersen: AEX, AMX, AScX
Beleg ook bij DEGIRO
Wereldwijd beleggen tegen ongekend lage tarieven. Meer »
Actie: LYNX TradersTocht
Open een rekening, ontvang € 500 transactietegoed & word een betere belegger! Meer »
spaarrente HOOGSTE RENTE
Spaarrekening   Max. Informatie
Knab positief 0.40 %
LeasePlan Bank positief 0.40 %
Anadolubank positief 0.40 %
Nationale-Nederlanden positief 0.35 %
MoneYou positief 0.35 %
Vergelijk alle spaarrekeningen »
BEURSGORILLA NIEUWSBRIEF
Altijd op de hoogte zijn? Selecteer dan nu welke
gratis nieuwsbrieven u wilt ontvangen en meld u aan!
BeursGorilla Daily
BeursGorilla Week Bulletin
BeursGorilla Weekagenda
BeursGorilla Koopadviezen
Naam
E-mail